Испораката се врши само на територијата на Република Северна Македонија.
Доставата до вашата адреса е бесплатна за износ над 5000,00 денари
Испораката се прави исклучиво на адреси на територијата на Република Северна Македонија. Ројале Хоусе ќе се обиде да ги испорача производите на адресата наведена во нарачката, во рок од пет (5) работни дена, по цена од 150 денари .
По креираната online нарачка на www.royalhouse.mk , набрзо ќе добиете порака за потврда на нарачката на мејл адресата која сте ја обезбедиле .
Се обидуваме да бидеме што попрецизни во прикажување на достапноста на производите, но не можеме да гарантираме дека сите информации се во секој момент точни и без грешка.
Сите нарачки подлежат на ограничени количини, во согласност со количината на производи на лагер. Ројале Хоусе ќе ги извести клиентите колку што е можно поскоро за евентуалниот недостиг од одредени производи или артикли.
Ројале Хоусе го задржува правото целосно или делумно да ја одбие нарачката или правото да бара исплата на аванс за вредноста на нарачката ако детектира послаби платежни можности на потенцијалниот купувач.
Од моментот на проверка и потврда на достапноста, испораката е до 5 работни дена.
Нарачките направени за време на викенд односно државен празник се процесираат во следниот работен ден.
Во одредени градови на територијата на Република Северна Македонија испораката се врши еднаш до два пати неделно и тоа со следниов распоред:
-Општина Дебар,Општина Маврово и Ростуша и околните села само во среда.
-Општина Македонски Брод само во петок.
-Општина Крушево, Општина Кривогаштани и околните села во вторник и петок.
-Демир Капија и Демир Хисар само во вторник и петок.
-Чашка, Градско, Богданци, Дојран еднаш до два пати неделно.
-Вевчани само во понеделник и четврток.
ДОСТАВА
Доставата на пратка ја врши курирската служба Тотал Пост Логистик , до адресата наведена при креирање на online нарачката. Курирот ја доставува пратката до одредената адреса на купувачот во периодот од 09:00 до 17:00 часот. Ве молиме во моментот на доставата да обезбедите лице кое ќе биде присутно за подигнување на нарачката на адресата која ја имате приложено. Доколку курирот не успее да Ве пронајде на адресата, тогаш повторно телефонски ќе Ве исконтактираат на бројот кој го имате оставено при креирањето на нарачката и ќе може да се договорите за нов термин на испорака. Доколку и при вториот обид курирот не успее да Ве пронајде тогаш пратката ќе биде вратена кај нас.
Пратката се враќа во Сваровски во оној случај кога курирската служба нема да успее да стапи во контакт со вас при доставата. Откако пратката ќе биде вратена, ќе бидете исконтактирани за причината за неподигање на нарачката, со можност за повторен договор за испорака. Со цел да се упрости и олесни процедурата за достава на производот, обезбедете лице кое ќе биде присутно за примање / подигнување на нарачката на адресата која сте ја навеле при online нарачката.
Ако поради некоја причина или поради виша сила, гореспоменатото време за испорака не може да се исполни, ќе бидете навремено информирани.
РЕКЛАМАЦИИ, ЗАМЕНА И ВРАЌАЊЕ НА ПРОИЗВОД
Сопственоста над производите и сите вклучени ризици, ги преземате веднаш штом ќе ги примите производите. Од овие причини, ви препорачуваме откако курирската служба ќе ви ја достави пратката, проверете го производот и доколку на него има видливи оштетувања (искинати делови или нагмечување) или производот не е во согласност со вашата нарачка, побарајте не телефонски на бројот 070387616, во периодот 09-17ч, или пак испратете емаил со своите податоци (име, презиме и телефон) на адресата info@rhg.com.mk, при што ќе ги наведете причините поради кои сакате да направите замена/враќање на пакетот. Ве молиме да нè контактирате најдоцна во рок од 24 часа од приемот на пратката. Нашите оператори ќе ве известат за понатамошната постапка во најкраток можен рок. Замената на производот може да ја направите во договор со нашите координатори за онлајн продажба.
Трошоците за замена или враќање на производи се на товар на купувачот, освен кога купувачот добил неисправен или погрешен производ.
За да се замени или врати производ, истиот задолжително мора да биде неоштетен и спакуван во првичното пакување заедно со фактурата.Доколку се работи за замена, по приемот на производот проверуваме дали производот е оштетен, а потоа ви испраќаме соодветна замена. Целокупната процедура за замена на производ или рефундација може да трае и до 7 работни дена. Доколку се утврди дека настанало оштетување на производот по вина на купувачот или истиот не е вратен во оргиналното пакување, ќе биде одбиена замената или рефундацијата и производот ќе биде вратен на купувачот на негов трошок. Во спротивно доколку производот е во исправна состојба во оргиналното пакување, ќе се активира заменската нарачка или ќе се изврши рефундација на средства.
Замените се прават исклучиво онлајн. Праксата на замена на производите продолжува, истите се заменуваат единствено онлајн и не е можна физичка замена во нашите продавници. Производите се заменуваат само под условите пропишани во Законот за заштита на потрошувачите.
Рефундацијата на средства за производи нарачани онлајн се врши исклучиво на Ваша трансакциска сметка или доколку купувачот претходно платил со платежна картичка, без оглед на причината за враќање, Ројале Хоусе има обврска враќањето на средства да го изврши исклучиво преку VISA, EC/MC и Maestro, што значи дека банката на барање на продавачот ќе изврши поврат на средствата на сметката на корисникот на картичката.